22 märts, 2007

Rootsi vol.2

oligi käes viimane päev gävles. sõbranna läks tööle ja mina jäin mõnulema, sest ebanormaalne oleks olnud ärgata kell 6:48! Just nii palju näitas kell kui uks oli kinni pandud ja minul segadus, et miks ma nii väsinud olen. siis sain aru küll :)
peale ärkamist lehe kolksatuse peale otsustasin end siiski üles vedada ja minna tutvuma ilmaga- rõdule. ilm tundus täitsa mõnus olevat vaatamata õrnale lumesajule. Välja ikka ei meelitanud. Ronisin msn-i ja sain pahameele osaliseks, et toas passin ja ringi ei kakerda.
Lõuna paiku otsustasin alluda survele ja end siiski õue vedada. Tegime kiire lõuna sõbrannaga ja siis hakkasin taas linna ja poodidega tutvuma. Loomulikult eri lahkunud ma tühjade kätega - uus püksirihm ja pluus kotis võis sõbrannale tööle vastu jalutada. Loomulikult esimest korda selle reisi jooksul läksin ma kaduma. sõbranna juba oli lootust kaotamas ja käskis jalutada tagasi, kust ma alustasin ehk siis turuplatsile. Kuna see oleks igav siis tegin oma ringi võiduka lõpuni!Kontserdimaja hakkas paistma ja asukoht sai selgeks :D Peale seda läksime kohvikusse, kuna mina olin mitu tundi jalul olnud ja mul oli tõsiselt kõrini. Sõbranna suutis end talitseda ja peale ühes kohvikus aelemist läksime kohe edasi teise. Esimeses oli koogi valik hea aga istumine jama. teises polnud koogivalikut aga aelemiskohana sobis ideaalselt.
Peale seda ootas ees kino. Käisime vaatamas music and lyrics. tuleb tunnistada, et see oli lahe kogemus. Kõigepealt oli ekraani ees kardin. Ja mitte sellise ilus sametine vaid kirju kui lapitekk. Ma kõkutasin selle peale tükk aega. Siis oli aeg reklaamide käes ja kardin tõmmati eest. NAgu päris. Peale reklaame tõmmati kardin ette tagasi :/ Te võite arvata milline oli mu hämming... Sõbranna rahustas maha, et nii käibki asi. Peale seda siis tõmmati kardinad eest ja oli aeg filmiks. Film oli tüüpiline romantiline komöödia. Aga vahelduseks oli hea, viis mõtted eemale.
Õhtu veetsime mõnuledes sõbranna korteris. Kuid tuleb tunnistada, et ma olin väga väsinud. Ma ei tea kas värske õhk või uudised kodust mõjusid nii. Igatahes mina läksin suht vara magama.
Siis oligi käes viimane päev. See kulus peamiselt sõidule. Kõige tüütum osa oli rongisõit. Nimelt minu ees istus mees, kes esimese 50 minutiga kummutas 4 õlut ja järgneva 20 minuti jooksul veel kaks. Vahepeal käitus nagu tõõpilised mehed pubis jalgapalli vaadates. vastik!
Õnneks minu suurim hirm, et ta lendab Eestisse ja istub minu kõrval ei täitunud. Eestisse jõudes sain kokku sõbrannaga ja tegime kiire söömise hiinakas. Peale seda jätkus teekond koju.
Selline pisike trip oligi :)

Kommentaare ei ole: