04 august, 2008

Pakkimine... järjekordne...

Reisini on jäänud alla 24h ja ma tunnen kuidas ma ei taha/viitsi/suuda. Tundub, et järgnevad 10 päeva pole mul õrna aimu ka, mis toimuma hakkab. Mulle ei meeldi nii. Hetkel on suur suur igatsus bussitäie kaasmaalaste ja "turvalise" reisimise suhtes. Samas saab järgi proovitud kuidas on siis omal käel ja vanematega ... Hetkel on muljed suurelt negatiivsed, sest kogu asja ajamine on ju minu kaelas.
* Pakkimine pole endiselt minu sõber. Sellega tegelen ilmselt öösel, sest und niikuinii ei tule.
* Arvuti ajasin ka erinevate rongi- ja bussiaegadega hulluks. Vahetasin siis teemat. Nüüd uurin hoopis, kuidas on lood Madeira veinidega. Tundub, et janusse seal ei sure (näiteks 1, 2, 3, 4). Lisaks kiidetakse kohalikku kööki... Huvitav, kas minus tärkab taas perenaine :D Hetkel loodan küll kohalikke roogi tutvustavat raamatut omastada ja võibolla ka maitseid, et siis seda kõike sõpradega jagada.
* Ilma kontrollisin ka üle. Endiselt peaks ees ootama öösel 21 ja päeval 26 kraadi ning loomulikult päike! (Ilmateadet on kummaline vaadata, sest see on peaaegu 2 kuud sama olnud ;)) Peaasi, et ärevuses ja eesti ilma vaadates ei unusta õhemaid riideid kotti pista :D

Kommentaare ei ole: