03 november, 2008

Tuneesia 26.10-2.11.08

Seekord on ääretult raske kirjeldada oma reisi. Seekord on erinevaid tahkusid rohkem kui kunagi varem ning tuleb tunnistada, et hinges sellist segadust ei ole ammu olnud.
Nii reisil kui ka peale reisi on küsitud et kuidas oli? Kas täitis ootused? Ma ei oska vastada. Mul polnud aimugi, kuhu ma lähen... Jah, geograafilisest asukohast lähtuvalt teadsin üht-teist, loengutest oli meelde jäänud üht-teist... Aga sellist pilti mul küll ei olnud. See oli tõeline virr-varr. Saabudes olin pettunud, et ei eelistanud Euroopa soojemaid saari... See räpasus ja kauplemine ajas närvi!
Riiki sisenedes tuli täita ankeet, et kes oled, kust tuled, kuhu lähed... Lisaks olid sealsed ametnikud suht uimased ja seega pidi pikalt ootama... Ei saaks öelda, et seal õhku oleks üleliia olnud. Peale seda bussi ja hotelli... kus selgus, et tuleb taas sarnane ankeet täita. Ma ei saa aru... Nad justkui armastaks pabereid. Samas statsitikat on päris hea teha. Kuigi tuleb tunnistada, et edaspidi ei olnud me neid ankeete täites (igas ööbimiskohas tuli seda teha!) enam sugugi nii korralikult, üle rea või isegi rohkem ridu jäi vahele...
Lisaks oli hotell koristamata... Ühesõnaga kõik oli vale. Õnneks pärast pisikest jalutuskäiku Sousse's rahunesin maha ja kui jalad ka vette sain oli juba päris tore (kuigi vesi oli ehmatavalt jahe!). Meie õnneks olime linnas vaid ühe päeva ja asusime teele sisemaa suunas. Hiljem tõdesin, et linnad ei ole minu teema... Linnad olid ahistavad.

Kommentaare ei ole: