16 juuli, 2007

Makaraska

7. päev

Selle päeva otsustasime veeta täielikult Makarskas mõnuledes. Alguses oli plaan küll naaberkülla rannavõlusid nautima sõita kuid.. mitte miski ei suutnud meid sel päeval bussi meelitada. Lisaks oli teadmine, et niikuinii järgmine päev ootab taas ees pikem sõit.
Päeva alustasin mina päikesevõtuga meie terrassil, kus olid selleks ideaalsed tingimused loodud - kaks lamamistooli ootas seal.

Selline vaade oli siis meie terrassilt... ja selline vaade meie rõdult. Tegelikult sai rõdult ka merd näha aga ... see punane maja sobis rohkem jäädvustamiseks. Vähemalt päeval. Õhtul võis aga sealt imetleda päikeseloojangut, mis Pilleka kurvastuseks ei loojunudki merre.

Peale seda väike hommikusöök ja siis nii umbes keskpäeval jalutuskäik vanalinna, mis selles linnas polnud just märkimisväärselt suur. Ma ei tea miks me küll keskpäeval kõike tegime kui liiga palav oli :D Igatahes otsustasime paar tundi jalutades ära raisata, et siis randa minna. Muidu oleks ehk päike liiga teinud. Keskväljakult nautisime vaadet ja puuvarju ning imetlesime kuidas tuvid end jahutamas käisid ja pärast armsalt turris olid :)

Vaade siis kirikule... Istudes puuvarjus tuli ju ometi midagi teha ... ja miks mitte klõpsida siis pilte... ning suplevad tuvid...

Väike edevuse laat ka... skulptuur 100 a turismindust Makaraskas ja mina ... Kahjuks mul ei olnud meremeest ja suurt kotti võtta :( Selline nägi siis meie päev välja... Pildilt leiate minu reisikaaslased... kui teile (Pillekas ja Rain see pilt siin ei sobi, siis karjuge ja eemaldan selle)

Rand oli endiselt mõnus, kuigi rahvast täis. Tänu sellele, et ühel pool mäed ja teisel pool meri on Horvaatia rannad suht kitsad, seega ka ülerahvastatud ... võrdluseks sobiks ehk Pärnu rand suvel. Samas meid ei heidutanud see ja me nautsime ikka... Mingi hetk tundsin, et aitab ja asusin üksi kodupoole teele. Teised jäid nautima rannavõlusid :)

Õhtul oli taas idee minna koopadiskole. Teha mõned pildid ja siis suhteliselt varakult koju jõuda, kuna järgmine päev oli meil vaja varakult bussijaamas olla, et taas edasi rännata. Leidsime teise koopadisko koha ka, mis päeval oli kohvik ja kus kellaaegu uurides selgus, et kohalikud peod algavad alles kell 23 (sel ajal sai siis kohvikust diskoteek) ja nagu ka siin kombeks ei hakka ju pidu kohe täie hooga vaid võtab aeglaselt tuure. Seega jäi kohalik pidutsemine kahjuks ära. Kuigi enda lohustuseks võin öelda, et muusikamaitse ei olnud neil ka päris see mis meile sobinud oleks ;)

Päikese loojang rõdult. Kes veel ei tea siis lõunamaal läheb vara pimedaks. Päikese loojanguks pakuksin mina ajavahemikku 20-21. Peale seda võis rahulikult minna öist linna imetlema. Vaade öisele linnale. Tuleb tunnistada, et kohapealne vaade oli võimsam. Pildilt mägi peaaegu et ei paistagi.

Need on siis need 2 koopadisko kohta. Esimeses tegutseb hommikust õhtuni kohvik vms ja siis öösel diskoteek. Väga mõnus koht pidutsemiseks oleks olnud, kui vaid inimesi oleks rohkem ja peod algaksid varem. Ai kui vanana ma end tunnen, et kell 23 on peo alguseks liiga hilja :D Teine on siis see esimesel õhtul avastatud koobas... Udused ju nad on aga... ehk saate aimu kui toredaid kohti maailmas leidub :)